زمان جاری : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 11:00 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 113
نویسنده پیام
iman آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضویت: 25 /8 /1391
سن: 22
مدیریت دانلودها با IDM 6.11 + آموزش نصب
نرم افزار مدیریت دانلود IDM با نام کامل Internet Download Manager یکی از محبوب ترین ، معروفترین و قدرتمند ترین نرم افزار های مدیریت دانلود در اینترنت است . اکثر کابران ترجیح می دهند از این نرم افزار در کنار مرورگر فایرفاکس برای وب گردی و دانلود فایل استفاده کنند . با توجه به اینکه اکثر کاربران با نصب و استفاده دائم از این نرم افزار مشکل دارند تصمیم گرفتیم آخرین ورژن نرم افزار IDM را به همراه راهنمای نصب و رفع مشکلات احتمالی آن ، در مهندس یار منتشر گردانیم .

یکی از مشکلاتی که کاربران همیشه با آن دست به گریبان هستند آپدیت IDM و از کار افتادن کرک برنامه می باشد . با توجه به اینکه این موضوع سبب می شود تا دانلود های نیمه تمام غیر فعال شده و کاربران به لینک های دانلود دسترسی نداشته باشند ، مشکلات بسیاری را برای کاربران ایجاد خواهد نمود . در این مطلب قصد داریم به تشریح روش های بازیابی نرم افزار IDM و کرک دوباره نرم افزار بپردازیم .
برای رفاه حال شما کاربران عزیز و پاسخ به سوالات متعدد شما عزیزان این موضوع در انجمن های مهندس یار بصورت یک تاپیک مجزا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت . لطفاً در صورتی که سوالی در مورد دانلود منیحر IDM دارید در انجمن ها مطرح کنید .

راهنمای نصب IDM :
بعد از کلیک بر روی آیکون نصب برنامه نیاز به وارد کردن اطلاعات خاصی نیست . کافیست مسیر نصب را ادامه دهید و کلید Next را پشت سر هم بزنید تا مراحل نصب برنامه به اتمام رسد .

توجه : در این مرحله می بایست تمامی برنامه های مرتبط با وب (اینترنت اکسپلورر – موزیلا – کروم و . . . ) را ببیندید

راهنمای کرک نرم افزار IDM :
بعد از نصب برنامه می بایست عملیات کرک را به درستی انجام دهید . دقت داشته باشید کرک هر ورژن جداست و شما نمی توانید با کرک ورزن ۶٫۹ ورژن ۶٫۱۱ را کرک کنید . بنابراین دقت داشته باشید ورزن کرک نرم افزار با خود نرم افزار IDM مطابقت داشته باشد .
پس از نصب به فولدر Register رفته و فایل Disable Activation را اجرا کنید . در صورتی که از ویندوز ویستا یا ۷ استفاده می کنید حتما با راست کلیک بر روی فایل گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید .
سپس فایل Patch را به محل نصب برنامه کپی کنید . در حالت کلی نرم افزار در درایو C و در فولدر Program File نصب می شود . بنابراین به مسیر زیر رفته و فایل Patch را Paste کنید .

C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager

حال فایل Patch کپی شده را اجرا کنید . دقت نمایید در صورتی که از ویندوز ویستا یا ۷ استفاده می کنید حتما با راست کلیک بر روی فایل گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید .

patch مدیریت دانلودها با IDM 6.11 + آموزش نصب

حال در پنجره باز شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید . در صورتی که خطای زیر را دریافت کردید مطابق ابتدا روی yes کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده فایل IDman را انتخاب کرده و بر روی open کلیک نمایید.


find file مدیریت دانلودها با IDM 6.11 + آموزش نصب

idman مدیریت دانلودها با IDM 6.11 + آموزش نصب

در ادامه نام کوچک و نام فامیلی خود را در پنجره های باز شده وارد نمایید و بر روی دکمه ok کلیک کنید . در اینجا کرک IDM با موفقیت به پایان می رسد .

غیر فعال شدن نرم افزار IDM در هنگام آپدیت :
یکی از متداول ترین مشکلات کاربران غیرفعال شدن نرم افزار IDM بعد از آپدیت است . این دوستان بعد از اینکه IDM پیغامی مبنی بر آپدیت نرم افزار می دهد اشتباهاً بر روی YES کلیک کرده و با آپدیت IDM موافقت می کنند . در این حالت نرم افزار کرک را شناسایی کرده و آن را منقضی اعلام میکند . بنابراین شما با پیغام خطای سریال نامبر مواجه می شود .


idm fake serial number مدیریت دانلودها با IDM 6.11 + آموزش نصب

registeration مدیریت دانلودها با IDM 6.11 + آموزش نصب

بسیاری از دوستان قادر به بازیابی و کرک دوباره IDM نیستند . مشکل این دوستان در این است که ورژن نرم افزار با نسخه کرک همخوانی ندارد . در غیر اینصورت IDM براحتی کرک خواهد شد . کافیست مرحله کرک نرم افزار IDM را دوباره اجزا نمایید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار ، دانلود ورزن های جدید ، پرسش و پاسخ پیرامون این نرم افزار به انجمن های گفتگوی بروزترین مرجع آی تی ایران مراجعه نمایید .


یکشنبه 28 آبان 1391 - 01:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | مدیریت دانلودها با IDM 6.11 + آموزش نصب | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS