loading...
آی تی دانشگاه آزاد اسلامی
آخرین ارسال های انجمن
iman ghanbari بازدید : 119 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (1)

دانلود کتاب آموزش BlueJ

آموزش BlueJ که هم اکنون در اختیار دارید ترجمه متن انگلیسی آموزش BlueJ می باشد که در سایت رسمی این نرم افزار موجود است. البته این متن ترجمه لغت به لغت آموزش انگلیسی نرم افزار نیست بلکه برداشتی آزاد از آن متن است که کوشش شده تمام متن اصلی را پوشش دهد.
BlueJ محیط توسعه جاوا می باشد که به طور ویژه برای آموزش جاوا در سطوح مقدماتی طراحی شده است . این نرم افزار توسط تیم طراحی و پیاده ساز در دانشگاه Deakin شهر ملبورن استرالیا و همچنین دانشگاه کنت (Kent) شهر کانتربری انگلستان ایجاد شده است .
آموزشی که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است ترجمه متن انگلیسی آموزش BlueJ است که در سایت رسمی این نرم افزار موجود است و توسط آقای مهدی شاهدوست ترجمه شده است . کتاب آموزش BlueJ مشتمل بر ۳۷ صفحه بوده و سرفصل های زیر را شامل می شود :

  • مقدمه
  • نصب کردن
  • شروع کردن ( ویرایش کردن- کامپایل کردن – اجرایی کردن )
  • انجام کارهای بیشتر
  • ....
iman ghanbari بازدید : 280 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

 

یکی از دلایل پایین آمدن سرعت یک برنامه استفاده از پرس و جود (query) های نامناسب و غیر حرفه ای است که با استفاده از مجموعه ویدئویی که برای شما آماده کرده ایم می توانید سریعترین و بهینه ترین کوئری های SQL Server را طراحی کنید و سرعت اجرای برنامه های خود را تا حد زیادی افزایش دهید.این مجموعه  محصول شرکت pluralsight می باشد و در پنج فصل آماده شده است.

لیست آموزشهای مجموعه:

مقدمه :
خوش آمدگویی
آموزش بهینه سازی بازجست ها
آموزش مبانی Execution Plan :
مقدمه
آشنایی با دیگر انواع Execution Plan
آموزش استفاده از Clustered Index ها
آموزش استفاده از Non-Clustered Index ها
آموزش در رابطه با Key Lookup

iman ghanbari بازدید : 170 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود Visual Studio Ultimate 2012 x86 RTM


 

بالاخره انتظار برنامه نویسان به پایان رسید و نسخه نهایی Visual Studio 2012  منتشر شد.

متاسفانه مایکروسافت هنوز نسخه ۶۴ بیتی این برنامه را منتشر نکرده است اما نسخه ۳۲ بیت آن را برای دانلود شما آماده کرده ایم.این نسخه روی سیستم عامل های ۶۴ بیتی نیز بدون مشکل نصب می شود.

قابلیت های فوق العاده ای در این نسخه اضافه شده است که به تمام برنامه نویسان پیشنهاد می کنیم ویژوال استدیوی خود را بروزرسانی کنند!

نسخه ای که ما منتشر کردیم Ultimate است و نیاز به شماره سریال یا کرک ندارد.

iman ghanbari بازدید : 370 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب ساختمان داده پارسه

کتاب ساختمان داده موسسه پارسه در ۲۳۷ صفحه با استفاده از مثال های متنوع و بیانی ساده برای بیان مباحث بهره گرفته است، موضوعاتی که در این کتاب بررسی شده به شرح زیر است:

 

  • الگوریتم
  • ساختمان داده
  • انواع ساختمان داده
  • داده های پویه
  • داده های نیمه ایستا
  • مقدمه ایی بر تحلیل پیچیدگی زمان و مرتبه اجرایی الگوریتم ها
  • و....

 

iman ghanbari بازدید : 603 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (1)

دانلود فیلم آموزشی کار با نرم افزار Skype

نرم افزار Skype معروفترین نرم افزار در زمینه ارتباط صوتی و تصویری از طریق اینترنت است که از طریق آن می توانید ار ارتباط صوتی و تصویری با کیفیتی را بصورت رایگان با دوستان خود تجربه نمایید . با استفاده از Skype امکان ارسال فایل ، چت و تماس تلفنی با مخاطب مورد نظرتان نیز وجود دارد که البته امکان تماس تلفنی رایگان نیست و حق اشراک بسیار ناچیزی برای این ویژگی نیاز است . حق اشتراک نرم افزار اسکایپ و تماس تلفنی از طریق آن نسبت به هزینه تماس بین المللی بسیار مقرون به صرفه می باشد .

iman ghanbari بازدید : 841 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

فیلم آموزشی مباحث پیشرفته   HTML5 به زبان فارسی

 

در ادامه معرفی محصولات آموزش شرکت pluralsight به مجموعه حرفه ای و جذاب مباحث پیشرفته در HTML5 میرسیم.

در این مجموعه مباحث زیر را می آموزید:

  • مبانی HTML5: کاربردهای آفلاین
  • کاربرد آفلاین HTML5 به چه صورت است؟
  • آناتومی یا تشریح کاربرد آفلاین
  • انواع ذخیره سازی
  • پیشرفت رویدادها

 

iman ghanbari بازدید : 451 شنبه 18 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش حذف کامل اکانت فیسبوک

بدون شک فیسبوک بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی‌ای است که هم اکنون وجود دارد. این سایت مانند یک جامعه مجازی است که در آن افراد با یکدیگر در تعامل هستند. (در مورد علایق و دلبستگی‌های خود صحبت می‌کنند ، تجارت می‌کنند و …)

ولی به هر دلیلی ممکن است بخواهید اکانت فیسبوک‌تان را برای همیشه پاک کنید. پس اگر آن دسته افرادی هستید که تصمیم بر حذف کامل اکانت فیسبوک‌تان دارید ، در این مطلب همراه ما باشید.

iman ghanbari بازدید : 680 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 

 

نرم افزار SQL Server 2012 قبلا در اینجا برای دانلود قرار داده شده بود که به درخواست کاربران مجموعه آموزش تصویری کامل SQL Server 2012 در سایت جهت دانلود قرار گرفت.

سرفصلهای آموزش:

  • آشنایی با SQL Server Administration
  • نصب SQL Server 2012
  • پیاده سازی یک استراتژی مهاجرت
  • پیکربندی اجزای سرور SQL
  • مدیریت SQL Server Agent
  • پیکربندی و مدیریت پایگاه داده ها
  • و ....
iman ghanbari بازدید : 110 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تخصصی Mathworks Matlab R2011a

متلب (MATLAB)  نام یکی از نرم‌افزارهای رایانه‌ای برای انجام محاسبات ریاضی است. واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه ‌است که از ترکیب دو واژهٔ MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده ‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه‌است، که در آن حتی اعداد منفرد هم به عنوان ماتریس در نظر گرفته می‌شوند.

هم میتوانید برنامه را دانلود کنید هم میتوانید خریداری کنید

iman ghanbari بازدید : 698 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم آموزش وردپرس فارسی

 

 

سیستم مدیریت محتوای متن باز وردپرس قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان می باشد که توسط آن می توانید به راحتی یک سایت با امنیت و انعطاف بالا ایجاد کنید.

برای شروع نیز می توانید آخرین نسخه وردپرس فارسی را از اینجا دریافت نمایید و بعد از نصب روی هاست وب سایت خود را راه اندازی نمایید.

iman ghanbari بازدید : 229 جمعه 03 آذر 1391 نظرات (0)

 

معماری کامپیوتر عنوان یکی از گرایش‌های رشته کامپیوتر است. در این گرایش با اجزای داخلی کامپیوتر که مراحل انجام یک دستور را بر عهده دارند و چگونگی کار آنها آشنا می شویم. در این گرایش واحد کنترل مرکزی و حافظه به عنوان دو بخش اصلی کامپیوتر معرفی می شوند و در ادامه به بررسی ارتباط آنها و ساختار درونی آنها می پردازند. 

iman ghanbari بازدید : 305 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود جزوه مهندسی نرم افزار 1

 

اصطلاح مهندسی نرم‌افزار بعد از سال ۱۹۶۸ شناخته شد. این اصطلاح طی کنفرانس «مهندسی نرم‌افزار ناتو ۱۹۶۸» معرفی شد و از آن پس بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. مهندسی نرم‌افزار طراحی، برنامه نویسی، توسعه، مستندسازی و نگهداری نرم‌افزار با بکار گرفتن روشهای فنی و عملی از علوم کامپیوتر، مدیریت پروژه، مهندسی، محدوده کاربرد، طراحی رابط، مدیریت تجهیزات دیجیتال و سایر زمینه‌ها است.


iman ghanbari بازدید : 475 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم جامع آموزش شبکه به زبان فارسی Connect to printer

 

 

قصد داریم شما را با نحوه اشتراک گذاری پیرنتر و نکات مربوط به آن در شبکه آشنا کنیم.

فیلمی بی نظیر و عالی از بروزترین مرجع آی تی ایران.

 

iman ghanbari بازدید : 216 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

فیلم آموزش کامل شبکه به زبان فارسی

به عنوان اولین پست خوب بعد از انتقال سایت به سرور جدید،فیلم آموزش کامل شبکه آن هم به زبان فارسی رو برای شما در سایت قرار دادم که بدون محدودیت و با لینک مستقیم می توانید از سرور سایت دانلود کنید.

این فیلم ها با فرمت فلش(SWF) و کیفیت بالا هستند.

این مجموعه که حاوی ۳۷ فیلم با فرمت فلش و کیفیت بالا هستند شامل این سرفصل ها است:

انجام تنظیمات اولیه

نصب کارت شبکه

مشاهده اطلاعات رایانه های دیگر

اشتراک گذاری فایل ها

اشتراک گذاری پوشه ها

اشتراک گذاری فایل های موسیقی

اشتراک گذاری تصاویر

iman ghanbari بازدید : 410 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (1)

 

با توجه به اهمیت فوق العاده زیاد علم رباتیک و مکاترونیک ، مجموعه یک گیگابایتی بهترین کتابهای تخصصی رباتیک و مکاترونیک برای دانلود علاقه مندان آماده شده است.

خلاصه موضوعات موجود در این مجموعه:

  • فعالیت استنباط بصری از شکل سطح
  • حرکت تطبیقی حیوانات و ماشین ها
  • پیشرفت در سینماتیک ربات
  • مقدمه ای بر مهندسی MEMS
  • سیستم هوش مصنوعی – هسته رویکرد حافظه و ....
iman ghanbari بازدید : 129 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود مداحی محرم (مجموعه منتخب از مداحان معروف)

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم مجموعه ای از مرثیه سرایی های مداحان معروف کشور را جمع آوری نموده ایم که می توانید به صورت جداگانه هریک را دانلود نمایید.

ای ماه خون!
بار دیگر از راه می رسی و با نسیم گرم کربلایی، قصه آلاله های سرخ را به گوش جان می رسانی. دوباره سکوت تاریخ را درهم می شکنی و بغض ناله را از تنگنای حنجره ها آزاد می کنی. بانگ چاووش کاروانت به گوش می رسد و شیدائیان را دوباره به مهمانی شور و حماسه فرا می خواند و جان عشاق را از جام گریه سرمست می کند

iman ghanbari بازدید : 173 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

کدام نسخه از ویندوز ۸ برای من مناسب‌تر است؟

 

در حالی که سیستم‌عامل جدید مایکروسافت حالا به‌طور رسمی عرضه شده است، سوالات زیادی درباره نسخه‌های مختلف این سیستم‌عامل به راه افتاده است. هشتمین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، این بار نه تنها کاربران لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی،‌ بلکه دنیای تبلت‌ها را نیز مورد هدف قرار داده است. رونمایی‌های شرکت‌های بزرگ و کوچک از تبلت‌های ویندوز ۸ و ورود خود غول دنیای نرم‌افزار به عنوان تولید کننده تبلت سورفیس، گواه بازار داغ تبلت‌های ویندوز ۸ است.

Windows-8-.jpg

در این مقاله سعی داریم که به صورت کاملا مختصر، علاوه بر آشنایی با این سه نوع سیستم‌عامل که با نام‌های RT‌، Pro و Windows 8 شناخته می‌شوند، با تبلت‌هایی که دارای این نوع سیستم عامل‌ها هستند نیز آشنا شویم. با وبلاگینا برای بررسی این موضوعات همراه شوید.

iman ghanbari بازدید : 87 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در ایران چقدر است؟

 

این روزها با توجه به گسترش شبکه اینترنت و تغییر رویکردهای جهانی برای استفاده از این ابزار به‌عنوان بهترین راهکار جهت صرفه‌جویی و بهبود بسیاری از کارها، سرعت دسترسی به این شبکه در کنار پایداری آن، یکی از مهم‌ترین عوامل برای بررسی وضعیت کیفیت اینترنت در یک منطقه به حساب می‌آید.

soi-akamai-iran.jpg

iman ghanbari بازدید : 209 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

موزیلا در بلاگ خود خبر از افزودن ابزارها و قابلیت های جدید مخصوص توسعه وب به مرورگر خود را داد . موزیلا ادامه میدهد که با استفاده از این ابزارها ، دید توسعه دهندگان تغییر پیدا میکند . برنامه نویسان با استفاده از Page Inspector میتوانند بدون ترک فایرفاکس ، ساختار و طرح بندی صفحات وب را مشاهده کنند . این بدان معناست که آنها میتوانند بین عناصر صفحه حرکت کرده و ساختار پرونده های HTML را مشاهده کنند .

iman ghanbari بازدید : 92 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)
سامسونگ پس از عرضه موفق اولین سری لپ تاپ ویژه بازی خود با عنوان Series 7 Gamer در ابتدای سال جاری میلادی، بار دیگر این محصول را با بهبودهای چشم گیری روانه بازار کرده است.
 
IMAGE634804729500980932 محصول فوق العاده سامسونگ برای علاقه مندان به بازی
 

به گزارش سافت گذر به نقل ازجام نیوز؛ مدل جدید این لپ تاپ که بیشتر با نام Series 7 Gamer Yellow 3D شناخته می شود، با طراحی ماهرانه و رنگ چشم نوازش، هر کاربر عاشق بازی را جذب خود می کند. و البته مهم تر از ظاهر زیبا، پردازنده سندی بریج اینتلی Core i7 – 3610QM و واحد گرافیکی AMD Radeon HD 7870M دو گیگابایتی درون این لپ تاپ، جایی برای حرف باقی نمی گذارند. این لپ تاپ ۳٫۸ کیلوگرمی از ۸ گیگابایت رم DDR3 هم بهره می برد.

iman ghanbari بازدید : 82 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

7b60620e3b73d34866e9f9d0224b5739 XL دانلود کنید: نسخه نهایی ویندوز ۸، دو ماه و نیم قبل از تاریخ انتشار رسمی به بیرون درز کرد

Windows 8 Enterprise N

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود،  تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولیدکنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد حضور آن در وب‌سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری فایل هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.

درباره ما
آی تی دانشگاه آزاد اسلامی | بروزترین مرجع آی تی ایران...پورتال تفریحی علمی و پژوهشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 584
  • بازدید کلی : 22,272
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ